poniedziałek, 4 września 2017

Gdzie jest kotka?


Mój znajomy poprosił o horoskop horarny, ponieważ jego ukochana kotka od 24 godz się nie pokazywała w domu. Było to do niej niepodobne, bo jak już wychodziła, to jedynie na chwilkę, zatem się bardzo zmartwił, zwłaszcza, że kotka była już wiekowa.

Merkury w Baranie to mój znajomy. Kotka – Saturn w Strzelcu w domu IV. Saturn w Strzelcu jest władcą troistości i to tyle, jeśli chodzi o godność, ale mogło być gorzej. Dom IV i retrogradacja są bardzo pozytywnym wskaźnikiem sugerującym, że zwierzę wróci do domu całe i zdrowe.
Mamy jednak Księżyc w Skorpionie, na termach Marsa, na trasie spalonej, w domu trzecim – takie położenie skojarzyło mi się z tym, że zwierzątko schowało się w jakiejś ciemnej piwnicy sąsiadów, albo u kuzynów. Mogła tam zawędrować, wślizgnąć się przez okienko i utknąć.
Wróćmy jednak na chwilę jeszcze do Saturna – zbliża się on do trygonu z Merkurym. I siedzi w IV domu. To bardzo mocno wskazuje, że ta historia nie zakończy się dramatem. Merkury w domu VIII – mój kolega bardzo bał się o kotkę. Widać było, że się znajdzie, pytanie tylko kiedy. Jako, że był aspekt aplikacyjny między Merkurym a Saturnem, a Księżyc zbliżał się do utworzenia opozycji ze Słońcem, powiedziałam mu, że kotka znajdzie się szybciej niż mu się wydaje. Może nie było to zbyt precyzyjne określenie czasu, ale on już miał w głowie najczarniejsze myśli i taka informacja mu wystarczyła. Dodałam, że znajdzie ją ojciec (Księżyc idzie do Słońca) i tak też było następnego dnia od zadania pytania. Kotka niestety nie przyznała się, gdzie była i nie udało się zweryfikować czy trop z piwnicą był dobry.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Siddhādeśa , Blogger